GP.1742.18.2021
Wójt Gminy Purda
działając na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t. j. Dz. U. 2020 r. poz. 611 z póź. zm.) oraz Uchwały Nr XIV/92/2016 Rady Gminy Purda z dnia 26 lutego 2016 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Purda (Dz. U. Województwa Warmińsko – Mazurskiego z 2016 r. poz. 1383)
podaje do publicznej wiadomości informację o wolnym lokalu mieszkalnym wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminnego
z przeznaczeniem na lokal socjalny i informuje o naborze wniosków na przedmiotowy lokal
Budynek posadowionym na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 60/61 o powierzchni 0,1917 ha, dla której Sąd Rejonowy w Olsztynie VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr KW OL1O/00036575/5.
Do lokalu przynależy udział w częściach wspólnych budynku i działki w wysokości 431/10000 części.
1.1. Powierzchnia lokalu wynosi 20,70 m2.
1.2. Do lokalu przynależy udział w częściach wspólnych.
1.3. Lokal przeznaczony na cele mieszkalne, położony jest na pierwszym piętrze budynku. W skład lokalu wchodzi: pokój z aneksem kuchennym, łazienka.
1.4. Na wyposażeniu lokalu są: wersalka, ława, dwa fotele, meblościanka, zlew dwukomorowy kuchenny bez baterii, szafki kuchenne, grzejnik elektryczny oraz w całości wyposażona łazienka z bojlerem elekrtycznym pogrzewającym wodę. Lokal mieszkalny wymaga odmalowania ścian.
1.5. Przedmiotowy lokal wyposażony jest w instalację wodociągową, kanalizacyjną i elektryczną.
1.6. Obowiązujący czynsz najmu lokalu socjalnego wynosi 1,00 zł netto/ m2 miesięcznie.
Najemca ma obowiązek zawrzeć z odpowiednimi podmiotami umowy, na dostawę energii elektrycznej, wody, odbiór nieczystości stałych i płynnch.
Najemca zobowiązany będzie do ponoszenia oprócz czynszu najmu, opłat za media, wszelkich obciążeń publiczno - prawnych związanych z przedmiotem niniejszej umowy, obowiązujących właściciela lub posiadacza nieruchomości, w tym kosztów ubezpieczenia obowiązkowego oraz innych obciążeń związanych z jego posiadaniem.
Terminy wnoszenia opłat oraz ich aktualizacjie zostaną ustalone i zapisane w umowie najmu lokalu.
Nieruchomości opisane powyżej nie są obciążone prawami osób trzecich, wynikającymi z działu III księgi wieczystej przedmiotowych nieruchomości oraz nie są przedmiotem zobowiązań.
Wójt Gminy Purda zastrzega prawo odwołania niniejszej informacji bez podania przyczyny.
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Purdzie - parter, pokój nr 1, Purda 19, 11-030 Purda.
1.1. Wymagane dokumenty:
1) Wypełniony druk wniosku o przydział lokalu – Załącznik nr 1.
2) Dowody potwierdzające dochody na poziomie kwalifikowanym do uzyskania lokalu socjalnego.
3) Oświadczenie o stanie majątkowym.
4) Inne dokumenty potwierdzające aktualną sytuację mieszkaniową, rodzinną i materialną.
1.2. Wzór wniosku w załączeniu do pobrania na stronie internetowej Gminy Purda; www.purda.pl i w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.purda.pl oraz w Urzędzie Gminy w Purdzie w pokoju nr 1.
Osoby ubiegające się o przydział lokalu mieszkalnego proszone są o złożenie wniosku do dnia 3 września 2021 roku do godziny 15:30 w Biurze Obsługi Interesanta znajdującym się w pokoju nr 1 w siedzibie Urzędu Gminy w Purdzie (woj. warmińsko-mazurskie) Purda 19, 11-030 Purda.
Wójt Gminy Purda
/-/ Teresa Chrostowska
Data publikacji: 13 sierpnia 2021 roku
Osoba do kontaktu:
Danuta Jankowska, tel: 89 544 42 62
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Purda