Komunikaty

!!UWAGA!!

W związku z rosnącą liczbą zakarzeń COVID-19, zostają przywrócone ograniczenia związane z funkcjonowaniem Urzędu Gminy oraz Urzędu Stanu Cywilnego.

  1. Ogranicza się do odwołania działalność Urzędu Gminy Purda i Urzędu Stanu Cywilnego w Purdzie w zakresie obsługi klientów (interesantów) do obsługi z wykorzystaniem korespondencji tradycyjnej, komunikacji telefonicznej, elektronicznej, względnie innych form komunikowania się na odległość adekwatnych do aktualnej sytuacji.
  2. W sprawach, w których kontakt z pracownikiem Urzędu Gminy jest niezbędny, obsługa petenta będzie możliwa po wcześniejszym umówieniu w sposób jw. spotkania z pracownikiem merytorycznym, jeśli przemawiają za tym wyjątkowe i szczególnie uzasadnione okoliczności. Powyższe stosuje się odpowiednio do sporządzenia aktów stanu cywilnego.
  3. W celu załatwienia wszelkich spraw urzędowych mieszkańcom Gminy Purda zaleca się następujące formy komunikacji z pracownikami Urzędu Gminy oraz Urzędu Stanu Cywilnego w Purdzie:

1)      korzystanie ze e-usług Urzędu Gminy Purda na platformie e-PUAP lub ug@purda.pl

2)      korzystanie z drogi korespondencyjnej lub telefoniczne - szczegółowy wykaz telefonów.

3)      umieszczenie wniosku/podania w skrzynce podawczej usytuowanej przy drzwiach Urzędu Gminy Purda.

  1. Wójt Gminy ogranicza przyjęcie interesantów w każdy poniedziałek miesiąca do spraw o szczególnym znaczeniu i po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu (sekretariat: 89 512 22 23).
  2. Urząd Gminy w Purdzie i Urząd Stanu Cywilnego będą obsługiwać klientów wyłącznie w przypadkach wymagających osobistego stawiennictwa po telefonicznym uzgodnieniu, czy załatwienie sprawy wymaga bezwzględnego, osobistego stawiennictwa w Urzędzie.

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 marca 2021 13:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Marchewka
Ilość wyświetleń: 729
19 marca 2021 13:48 (Justyna Marchewka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)