Porządki Sesji Rady Gminy

III Sesja Rady Gminy Purda - 25 czerwca 2024 r.

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j Dz.U. z 2024 poz. 609) zawiadamiam, że III Sesja Rady Gminy Purda odbędzie się 25 czerwca 2024 r. o godz. 15:30 w świetlicy wiejskiej w Purdzie.

Proponowany porządek obrad:
Lp. Nazwa punktu porządku obrad
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad (tylko w przypadku zmian).
3. Sprawozdanie z pracy Wójta Gminy Purda.
4. Debata nad Raportem o stanie Gminy Purda za 2023 r.
5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wotum zaufania dla Wójta Gminy Purda za rok 2023.
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Purda za rok 2023.
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Purda z tytułu wykonania budżetu Gminy Purda za 2023
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Purda na lata 2024 – 2041
9. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie budżetu Gminy Purda na 2024 rok.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian do uchwały w sprawie zabezpieczenia środków finansowych na udzielenie pomocy finansowej w 2024 r. Powiatowi Olsztyńskiemu w zakresie publicznego transportu zbiorowego.
11. Rozpatrzenie projektu w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków dla Rzymskokatolickiej Parafii Znalezienia Krzyża Świętego w Klebarku Wielkim na realizację zadania pn.: „Remont wieży kościelnej w Klebarku Wielkim – etap I”
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyznaczenia dodatkowego przedstawiciela Gminy Purda
do Zgromadzenia Warmińskiego Związku Gmin
13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Purda z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na 2024 r.
14. Zapytania i interpelacje radnych.
15. Sprawy różne.
16. Zakończenie obrad.

Informuję, że osoby zainteresowane zabraniem głosu na sesji podczas debaty nad raportem o stanie gminy, zobowiązane są do złożenia do Przewodniczącej Rady pisemnego zgłoszenia popartego podpisami co najmniej 20 osób.

Zgłoszenie wraz z listą podpisów składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której przedstawiony zostanie raport. W debacie maksymalnie może wziąć udział 15 mieszkańców, liczy się kolejność zgłoszeń.

Raport o stanie Gminy Purda za 2023 rok dostępny jest na stronie www.bip.purda.pl → zakładka → akty prawne → zarządzenia Wójta Gminy → Zarządzenie Nr 102/2024 z dnia 29.05.2024 r. w sprawie przedstawienia raportu o stanie Gminy Purda za rok 2023.
Bezpośredni adres URL do raportu :
https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/47160/wiadomosci/756666/files/raport_o_stanie_gminy_purda_za_2023_r.pdf


Przewodnicząca Rady Gminy Purda
/-/ Urszula Sałacka

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Rada Gminy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 grudnia 2024 12:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Maciej Zasada
Ilość wyświetleń: 67
09 grudnia 2024 13:56 (Maciej Zasada) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 grudnia 2024 12:12 (Maciej Zasada) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)