Etap przyjmowania wniosków do projektu planu.
Wnioski należy składać do 21 dnia od daty zamieszczenia ogłoszenia. Wniosek powienien zawierać imię i nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości której dotyczy.
Etap opinii i uzgodnień
3. Posiedzenie Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej odbyło się w dniu 7 marca 2025 r.
4. Przekazano projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do opinii i uzgodnień w dniu 20 maja 2025 r.
Etap wyłożenia
I wyłożenie w dniach od 9 grudnia 2025 r. do dnia 30 grudnia 2025 r.
Dyskusja publiczna 16 grudnia 2025 r. o godzinie 9:00 za pomocą środków porozumiewania się na odległość – poprzez platformę komunikacji internetowej. Link do spotkania: https://teams.live.com/meet/9385914104089?p=qQ6UEqnaMy9BRfIO2N
Uwagi składa się na formularzu dostępnym w Urzędzie Gminy Purda, Purda 71B, 11-030 Purda oraz na stronie internetowej BIP Gminy Purda: https://bip.purda.pl/
zakładka: planowanie przestrzenne > wnioski do pobrania (formularz pisma dotyczący aktu planowania przestrzennego).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Purda