Etap przyjmowania wniosków do projektu planu.
Wnioski należy składać do 21 dni od daty zamieszczenia ogłoszenia. Wniosek powienien zawierać imię i nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości której dotyczy.
Etap opinii i uzgodnień
3. Posiedzenie Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej odbyło się w dniu 15 lipca 2024 r.
4. Przekazano projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do opinii i uzgodnień w dniu 12 sierpnia 2024 r.
Etap wyłożenia
I wyłożenie w dniach od 10 października 2024 r. do dnia 31 października 2024 r.
5. Projekt został skierowany na posiedzenie Komisji Budżetu. W dniu 5 grudnia 2024 r. projekt uzyskał pozytywną opinię Komisji Budżetu.
6. W dniu 11 ligrudnia 2024 r. podjęto uchwałę w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu gminy Purda obejmującego teren w miejscowości Klewki położony przy drodze powiatowej nr 1463.
.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Purda