Wójt Gminy Purda
działając na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t. j. Dz. U. 2023 r. poz. 725) oraz Uchwały Nr XIV/92/2016 Rady Gminy Purda z dnia 26 lutego 2016 r.
w sprawie zasad wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Purda (Dz. U. Województwa warmińsko–mazurskiego z 2016 r. poz. 1383)
podaje do publicznej wiadomości informację o wolnym lokalu mieszkalnym wchodzącym w skład mieszkaniowego zasobu gminnego
z przeznaczeniem na lokal socjalny
i informuje o naborze wniosków na przedmiotowy lokal
1. lokal mieszkalny zlokalizowany w kontenerze mieszkalnym numer 16 F usytuowany na działce gruntu oznaczonej numerem ewidencyjnym 329/15 o powierzchni
0,0798 ha, w miejscowości Patryki, obręb Patryki, gmina Purda, dla której Sąd Rejonowy w Olsztynie VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą numer KW OL1O/00136862/5. Do lokalu przynależy grunt o powierzchni 181,5 m2.
1.1. Powierzchnia użytkowa lokalu wynosi 15,00 m2.
1.2. Lokal przeznaczony na cele mieszkalne dla dwóch osób, położony w kontenerze mieszkalnym. W skład lokalu wchodzi: pokój, pokój z aneksem kuchennym
i łazienka.
1.3. Na wyposażeniu lokalu są: szafka wielofunkcyjna (zlewozmywak, bateria, syfon, kuchenka elektryczna), grzejniki elektryczne oraz w całości wyposażona łazienka
z bojlerem elektrycznym podgrzewającym wodę.
1.4. Przedmiotowy lokal wyposażony jest w instalację wodociągową, kanalizacyjną
i elektryczną.
1.5. Obowiązujący czynsz najmu lokalu socjalnego wynosi 1,00 zł netto/ m2 miesięcznie.
Najemca ma obowiązek zawrzeć z odpowiednimi podmiotami umowy, na dostawę energii elektrycznej, wody, odbiór nieczystości stałych i płynnych.
Najemca zobowiązany będzie do ponoszenia oprócz czynszu najmu, opłat za media, wszelkich obciążeń publiczno - prawnych związanych z przedmiotem niniejszej umowy, obowiązujących właściciela lub posiadacza nieruchomości, w tym kosztów ubezpieczenia obowiązkowego oraz innych obciążeń związanych z jego posiadaniem.
Terminy wnoszenia opłat oraz ich aktualizacje zostaną ustalone i zapisane w umowie najmu lokalu.
Nieruchomość opisana powyżej nie jest obciążona prawami osób trzecich, wynikającymi
z działu III księgi wieczystej przedmiotowej nieruchomości oraz nie jest przedmiotem zobowiązań.
Wójt Gminy Purda zastrzega prawo odwołania niniejszej informacji bez podania przyczyny.
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Purdzie - parter, pokój nr 1, Purda 19,
11-030 Purda.
1. Wymagane dokumenty:
1) Wypełniony druk wniosku o przydział lokalu – Załącznik Nr 1.
2) Dowody potwierdzające dochody na poziomie kwalifikowanym do uzyskania lokalu socjalnego.
3) Oświadczenie o stanie majątkowym.
4) Inne dokumenty potwierdzające aktualną sytuację mieszkaniową, rodzinną i materialną.
· Wzór wniosku „Załącznik Nr 1” w załączeniu, do pobrania na stronie internetowej Gminy Purda; www.purda.pl i w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.purda.pl oraz w Urzędzie Gminy w Purdzie w pokoju nr 1.
Osoby ubiegające się o przydział lokalu mieszkalnego proszone są o złożenie wniosku
do dnia 16 czerwca 2023 roku do godziny 15:30 w Biurze Obsługi Interesanta znajdującym się w pokoju nr 1 w siedzibie Urzędu Gminy w Purdzie (woj. warmińsko-mazurskie) Purda 19, 11-030 Purda.
Data publikacji: 24 maja 2023 roku
Osoba do kontaktu:
Danuta Jankowska, tel: 89 544 42 62
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Purda