Aktualności

Obwieszczenie o wydaniu decyzji o ustalającej lokalizację celu publicznego obr. Purda gm. Purda

Purda, dn. 10 grudnia  2025 r.

 

GP.6733.13.2025 JK

 

OBWIESZCZENIE

 

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2025 r., poz. 1691 t. j.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130  z późn. zm.),

 

WÓJT GMINY PURDA

zawiadamia, że dnia 10 grudnia 2025 r. została wydana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

 

polegającej na przebudowie elektroenergetycznej linii napowietrznej n.n. 0,4 kV .

Inwestycja zlokalizowana jest na częściach działek o numerach ewidencyjnych
99, 406/1, 711/4, 583, 100/5, 409, 410 w obrębie Purda, gmina Purda.

 

W związku z powyższym osoby, których interesu prawnego przedmiotowa sprawa dotyczy, mogą w terminie 14 dni od dnia wywieszenia niniejszego obwieszczenia na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Purdzie, zapoznać się z aktami sprawy, zgłaszać uwagi, wnioski oraz składać wyjaśnienia, a także przedstawić dowody na ich poparcie w siedzibie Urzędu.

Akta sprawy znajdują się do wglądu w Referacie Gospodarki Przestrzennej, na I piętrze budynku nr 71B w Purdzie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy ww. Urzędu
po wcześniejszym umówieniu spotkania z pracownikiem prowadzącym sprawę.

Stronie zawiadomionej w formie obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o wydaniu postanowienia, które podlega zaskarżeniu lub decyzji kończącej postępowanie służy prawo złożenia wniosku o wydanie odpisu postanowienia, które podlega zaskarżeniu lub odpisu decyzji. We wniosku wskazać należy sposób i formę, w jakiej odpis żądanego dokumentu ma być stronie udostępniony. Udostępnienie odpisu nie stanowi wydania             z akt sprawy uwierzytelnionych odpisów w myśl art. 73 § 2 k.p.a. W związku z powyższym, decyzja kończąca postępowanie może zostać udostępniona poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii dokumentu drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres mailowy) z uwzględnieniem możliwości technicznych
i teleinformatycznych tutejszego urzędu.

 

 

 

 

Sporządziła: Justyna Król

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.12.2025 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Justyna Król
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 grudnia 2025 07:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Król
Ilość wyświetleń: 7
12 grudnia 2025 07:21 (Justyna Król) - Dodanie załącznika [obwieszczenie_o_wydaniu_deczyji_13.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 grudnia 2025 07:20 (Justyna Król) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)