Aktualności

Obwieszczenie o zakończeniu zbierania materiałów w postępowaniu administracyjnym - działka 23/40 obręb Trękus

 

Purda, dnia 17 lipca 2025 r.

GP.6730.308.2024.BS

 

 

OBWIESZCZENIE

 

Na podstawie art. 10 oraz art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572) – dalej k.p.a.,

 

 

WÓJT GMINY PURDA

zawiadamia, że zakończono zbieranie materiałów w postępowaniu wydania decyzji
o warunkach zabudowy

 

dla przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z niezbędnymi przyłączami infrastruktury technicznej na działce o numerze ewidencyjnym 23/40 obręb Trękus, gmina Purda.

 

W związku z powyższym osoby, których interesu prawnego przedmiotowa sprawa dotyczy, mogą w terminie 7 dni od dnia wywieszenia niniejszego obwieszczenia na tablicy ogłoszeń  w siedzibie Urzędu Gminy w Purdzie, zapoznać się z aktami sprawy, zgłaszać uwagi, wnioski oraz składać wyjaśnienia, a także przedstawić dowody na ich poparcie w siedzibie Urzędu.

Akta sprawy znajdują się do wglądu w Referacie Gospodarki Przestrzennej, na I piętrze budynku nr 71B w Purdzie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy ww. Urzędu po wcześniejszym umówieniu spotkania z pracownikiem prowadzącym sprawę.

Stronie zawiadomionej w formie obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o wydaniu postanowienia, które podlega zaskarżeniu lub decyzji kończącej postępowanie służy prawo złożenia wniosku o wydanie odpisu postanowienia, które podlega zaskarżeniu lub odpisu decyzji. We wniosku wskazać należy sposób i formę, w jakiej odpis żądanego dokumentu ma być stronie udostępniony. Udostępnienie odpisu nie stanowi wydania z akt sprawy uwierzytelnionych odpisów w myśl art. 73 § 2 k.p.a. W związku z powyższym, decyzja kończąca postępowanie może zostać udostępniona poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii dokumentu drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres mailowy) z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.

 

 

 

Sporządziła: Beata Szydlik

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17.07.2025 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Szydlik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 lipca 2025 13:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Król
Ilość wyświetleń: 32
29 lipca 2025 13:46 (Justyna Król) - Dodanie załącznika [obwieszczenie_o_zakonczeniu_zbierania_mat_308.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 lipca 2025 13:45 (Justyna Król) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)