Aktualności

Postępowanie zakupowe - Remont wieży kościelnej w Klebarku Wielkim - Rządowy Program Odbudowy Zabytków

 

                                                                                        04.07.2024 r.

 

POSTĘPOWANIE ZAKUPOWE

na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w Klebarku Wielkim, realizację zadania pn.:

„Remont wieży kościelnej w Klebarku Wielkim”

 

 

Rozdział I. Nazwa oraz adres Zamawiającego

Rzymskokatolicka Parafia Znalezienia Krzyża Świętego w Klebarku Wielkim, Klebark Wielki 32, 10-687 Olsztyn, tel.: 600 752 452, e-mail.: czuwoj@wp.pl

 

Rozdział II. Warunki udzielenia zamówienia

  1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w formie Postępowania zakupowego.
  2. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
  3. Zamawiający nie jest zamawiającym w rozumieniu art. 4 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i nie podlega stosowaniu tejże ustawy.
  4. Postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny zgodnie z zasadami przewidzianymi w Regulaminie Naboru wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r.
  5. Postępowanie ogłoszone zostało na stornie internetowej parafii (https://parafiaklebark.pl/) oraz na stronie Gminy Purda (https://bip.purda.pl/) 
  6. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski.
  7. W uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie, przed upływem złożenia ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach postępowania zakupowego bez podania przyczyny.
  9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania uzasadnienia, na każdym jego etapie, bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

 

Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont dachu wieży w wymianą pokrycia z łupka oraz prace konserwatorskie wieży kościoła pw. Znalezienia Krzyża Św. w Klebarku Wielkim; prace remontowo-konserwatorskie wieży należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Pozwoleniem WUOZ 
w Olsztynie nr. IZNR.5142.162.2024.lw z dnia 12.04.2024 r., Pozwoleniem WUOZ w Olsztynie
nr. IZNR.5142.163.2024.lw z dnia 12.04.2024 r. i Pozwoleniem na budowę Decyzją nr Pur/44/2024
z 14.05.2024 r.

Niniejszy remont wykonany będzie zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 21 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2454) i stanowi podstawę wykonania robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane. 

Przedmiotowe zadanie obejmować będzie w szczególności: 

A. Prace konstrukcyjne dachu wieży:

  • -   rozebranie pokrycia z tafli łupkowych,
  • -   rozebranie ołacenia połaci dachu o nachyleniu ponad 120%,
  • -   wymiana elementów konstrukcyjnych dachu (murłaty, podwaliny, miecze, zastrzały, krokwie narożne i koszowe, płatwie, krokwie zwykłe i kleszcze),
  • -   deskowanie połaci dachowych,
  • -   pokrycie dachów membraną na podłożu drewnianym jednowarstwowo,
  • -   montaż kontrłat na dachu z deskowaniem pełnym,
  • -   krycie dachu taflami łupkowymi.

B. Naprawa zwieńczenia wieży kościelnej (prostowanie krzyża):

  • -   wykonanie masztu zwieńczenia wieży z rury kwasoodpornej z montażem,
  • -   regeneracja krzyża,
  • -   antykorozyjne zabezpieczenie powierzchni oczyszczonych obiektów poprzez nanoszenie powłok ochronnych - elementy obsadzenia masztu zwieńczenia wieży,
  • -   montaż gotowych elementów metalowych na zwieńczeniach wieży.

C. Prace remontowe elewacji wieży:

  • -   ostrożne wykucie z muru uszkodzonych cegieł zabytkowych i wstawienie nowych,
  • -   utrwalanie – wzmacnianie wykutych cegieł przez spryskiwanie środkami chemicznymi,
  • -   przygotowanie i naprawa spękania muru,
  • -   ciśnieniowe czyszczenie i mycie elewacji wodą gorącą - silne zanieczyszczenie,
  • -   spoinowanie murów z wystrojem architektonicznym z cegły gotyckiej,
  • -   scalanie kolorystyczne kitów i przemurowań (patynowanie).

Celem zadania jest ochrona i zachowanie obiektu zabytkowego, zachowania jego historycznych cech i zabytkowej substancji, zabezpieczenia od czynników zewnętrznych oraz zapewnienie bezpieczeństwa w jego otoczeniu.

Obecny stan zachowania dachu bardzo zły. Stan ten jest spowodowany degradacją elementów więźby zniszczonych na skutek długotrwałego zawilgocenia. Poszycie z desek całkowicie zużyte, porażone korozją biologiczną, zachowane we fragmentach.

Stan zachowania elewacji bardzo zły. Obluzowane fragmenty elewacji stwarzają coraz poważniejsze zagrożenie dla uczestniczących w liturgii parafian i  odwiedzających świątynię pielgrzymów i turystów.

NIE PRZEWIDUJE SIĘ ZMIANY FUNKCJI, POWIERZCHNI, SPOSOBU UŻYTKOWANIA

Adres obiektu budowlanego: Kościół pw. Krzyża Świętego w Klebarku Wielkim, Klebark Wielki 32, 10-687 Olsztyn, dz. nr 341/4 obr. Klebark Wielki

 

KLASYFIKACJA USŁUG BUDOWLANYCH WG SŁOWNIKA CPV

45261000-4 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych

45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów

45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262500-6 Roboty murarskie i murowe

45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 

45453100-8 Roboty renowacyjne

 

Rozdział IV. Termin wykonania zamówienia

Termin rozpoczęcia prac: od podpisania protokolarnego przekazania terenu robót Wykonawcy.

Termin zakończenia prac: do 30 listopada 2025 r. 

 

Rozdział V. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami

Ks. Wojsław Czupryński, numer telefonu: 600 752 452, e-mail: czuwoj@wp.pl

 

Rozdział VI. Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Wykonawca przygotowując ofertę uwzględnia wymagania Zamawiającego określone w dokumentach zamówienia, a w szczególności w rozdziale III Postępowania zakupowego.
  2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia prace na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Warunki przebiegu wizji lokalnej zapewnią równe traktowanie wszystkich wykonawców. Odbycie wizji lokalnej należy zgłosić Zamawiającemu w terminie nie krótszym niż 3 dni od daty wizji, telefon: 600 752 452.
  3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności:
    1. pisemnie na poniższy adres: Rzymskokatolicka Parafia Znalezienia Krzyża Świętego w Klebarku Wielkim, Klebark Wielki 32, 10-687 Olsztyn, dopuszcza się przesłanie oferty drogą elektroniczną na adres: czuwoj@wp.pl
    2. ofertę przygotowuje się na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do Postępowania zakupowego 
  4. Decydujące znaczenie dla zachowania prawidłowego terminu złożenia oferty ma data wpływu oferty do siedziby zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową.
  5. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będą odrzuceniu. 
  6. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
  7. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: Wykaz robót budowlanych o których mowa w rozdziale IX pkt 2 - załącznik nr 3 do oferty

 

Rozdział VII Sposób oraz termin składania ofert

  1. Wykonawca składa ofertę na podstawie udostępnionej przez Zamawiającego projektu budowlanego i Programu prac konserwatorskich elewacji wieży Kościoła P.W. Znalezienia Krzyża Pańskiego w Klebarku Wielkim oraz zalecanej wizji lokalnej na zasadzie własnego ryzyka. Zakres prac objęty ofertą jest ryczałtowy i jego koszt nie ulegnie zmianie bez względu na faktyczny stan techniczny obiektu, który zostanie ostatecznie rozpoznany po rozpoczęciu prac remontowych.
  2. Ofertę wraz z załącznikami,  składa się zgodnie ze sposobem opisanym w rozdziale VI Postępowania zakupowego w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia postępowania zakupowego tj. do dnia 04.08.2024 r. w wybranej formie:
    1. osobiście, pocztą polską lub kurierem - decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego: Rzymskokatolicka Parafia Znalezienia Krzyża Świętego w Klebarku Wielkim, Klebark Wielki 32, 10-687 Olsztyn - Kancelaria parafialna czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 17:00-18:00
    2. drogą elektroniczną na adres: czuwoj@wp.pl
  3. Na potrzeby niniejszego postępowania oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej, wywiera skutki takie same jak oferta złożona z zachowaniem formy pisemnej. 
  4. Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Rozdział VIII Podstawy wykluczenia

  1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni się wykonawcę, o którym mowa w art. 7 
    ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
  2. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę powiązanego z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem 
    i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, 
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 2 do oferty.

 

Rozdział IX Informacja o warunkach udziału w postępowaniu

  1. Zamawiający, wymaga aby Wykonawca dysponował: 
    1. osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku: Kierownik Budowy - minimalne wymagania: osoba posiadająca Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021.2351 t.j z dnia 2021.12.20) lub odpowiadające im uprawnienia otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa budowlanego, oraz która zgodnie z art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2022.840) - dalej jako „ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami”, przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych
      do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
      .
    2. osobą do kierowania pracami konserwatorskimi wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań , o których mowa w art. 37a Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2022.840); należy wymienić osobę z imienia i nazwiska oraz należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie przez osobę ww. wymogu.
    3. Zamawiający informuje, że funkcję Kierownika Budowy i funkcję kierowania pracami konserwatorskimi może pełnić jedna osoba, która spełnia ww. wymagania.

      W celu potwierdzenia tego warunku należy załączyć do oferty dokumenty/uprawnienia z których wynikają ww. kompetencje osób.

  2. Zamawiający, wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
    co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu robót budowlanych na zabytku polegających
    na wykonaniu robót budowlanych konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, polegających na remoncie zabytkowej wieży (dach i elewacja), którego wartość wynosiła min. 800.000,00 zł brutto.

W celu potwierdzenia tego warunku należy złożyć załącznik nr 3 do oferty.

 

Rozdział X Opis sposobu obliczania ceny oferty

  1. Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy mowa jest o cenie – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 168).
  2. Podana w ofercie cena stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
  3. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przez wykonawcę w celu prawidłowego wykonania zamówienia, wynikające z dokumentacji (jak również w niej nie ujęte), oraz innych informacji zawartych w Postępowaniu zakupowym, np. koszty robót przygotowawczych, odtworzeniowych, a także inne koszty wynikające chociażby z braku uszczegółowienia w dokumentacji. Wynagrodzenie musi obejmować kompleksową realizację zadania, jak również koszty wykonania sprawdzeń, pomiarów, odbioru, dokumentację geodezyjną powykonawczą, odtworzenie terenu, zagospodarowanie placu budowy, zabezpieczenia we własnym zakresie placu budowy. 
  4. Cenę należy określić w złotych polskich – PLN, podając: cenę netto (cyfrowo), obowiązujący podatek VAT (procentowo i cyfrowo), cenę brutto (cyfrowo i słownie). Zamawiający do ustalenia ceny oferty przyjmuje cenę brutto uwzględniającą podatek od towarów i usług.
  5. Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć w szczególności w oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory bądź inne wskaźniki kosztów, dane przedstawione w Postępowaniu zakupowym, w tym wynikające z istotnych postanowień umowy, opis przedmiotu zamówienia, jego zakres, ewentualną wizję lokalną, koszty wykonania w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wymaganych przeglądów gwarancyjnych, koszty ubezpieczenia OC, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, jak również koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów.
  6. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
  7. Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym m.in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych – jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłacenia.

 

Rozdział XI Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów 
i sposobu oceny ofert

KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z PRZYPISANĄ IM WAGĄ PUNKTOWĄ LUB PROCENTOWĄ

Cena - 60%, gwarancja - 40 %,

 

SPOSÓB OBLICZENIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIANIE POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW

Cena (C):

Won-c= (Cmin/Cn * 100 pkt * waga 0%)

gdzie:

Won-c – suma punktów dla kryterium cena;

Cmin – cena minimalna wśród złożonych ofert (w PLN z VAT);

Cn – cena zaproponowana przez badanego wykonawcę (w PLN z VAT);

 

Gwarancja (G): waga 40%

Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 3 lata, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. W przypadku podania przez wykonawcę krótszego
niż wymagany okresu gwarancji, zamawiający odrzuci jako niezgodną z warunkami postepowania.
W przypadku nie podania przez wykonawcę okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje okres i gwarancji na 3 lat i wówczas wykonawca otrzyma 0 punktów.

Punkty w kryterium „Gwarancja” zostaną przyznane tylko za gwarancję, której okres będzie biegł od daty odbioru w sposób określony w tabeli:

Przedłużenie i gwarancji

Punkty (RG)

3 lat

0

5 lat

20

7 lat

40

Kryterium „Gwarancja” rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej Formularzu Ofertowym, gdzie Wykonawca powinien wskazać okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

W przypadku, kiedy Wykonawca nie zaznaczy, żadnego z kwadratów lub zaznaczy więcej niż jeden kwadrat w kryterium oceny „Gwarancja” Zamawiający przyjmie okres i gwarancji na 3 lat i wówczas Wykonawca otrzyma 0 pkt.

Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru:

P (punkty) = C+G

P – łączna liczba punktów (suma) przyznanych wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów,

C – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”,

R – łączna liczba punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „Gwarancja”

Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%). Punktacja przyznawana ofertom
w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

Zamawiający może żądać w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, w tym zaoferowanej ceny, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.

 

Rozdział XII Negocjacje i wybór wykonawcy

  1. Zamawiający może przeprowadzić negocjacje w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zamawiający zaprasza wykonawców do składania ofert dodatkowych.
  2. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
  3. Zaproszenie do negocjacji zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazany w ofercie.
  4. Udział w negocjacjach nie jest obowiązkowy. W przypadku rezygnacji z udziału w negocjacjach przez Wykonawcę, pierwsza oferta złożona w postępowaniu zakupowym jest aktualna.
  5. Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
  6. Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz kryteria oceny ofert.
  7. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
  8. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert niż oferta złożona w odpowiedzi na postępowanie zakupowe.
  9. Oferta przestaje wiązać wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert.
  10. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert niż oferta złożona w odpowiedzi na postępowanie zakupowe, podlega odrzuceniu.
  11. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z podsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert lub ofert dodatkowych po przeprowadzonych negocjacjach niepodlegających odrzuceniu.
  12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie wysłana drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazany w ofercie, wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

 

Rozdział XIII Wypłata wynagrodzenia

  1. Wypłata wynagrodzenia nastąpi zgodnie z zasadami Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
  2. Zamawiający przewiduje podział wynagrodzenia, adekwatnie do realizacji prac, na rok 2024 i rok 2025.
  3. Wykonawca w formularzu ofertowym określi wartość prac do wykonania w 2024 roku i 2025 roku. 
  4. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą za wykonane prace nastąpi na podstawie faktur wystawionych na Zamawiającego z terminem płatności 30 dni.
  5. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego, bez uwag, protokół częściowego odbioru robót lub protokół końcowego odbioru robót.
  6. Zamawiający przewiduje następujący podział płatności: 
    1. Faktura przejściowa do wysokości 2% wartości zadania.
    2. Faktura przejściowa po zakończeniu etapu I prac (na koniec 2024 r.).
      Łączna kwota faktury z ppkt. a i b nie może przekroczyć wartości wynagrodzenia przewidzianego do realizacji w 2024 roku, zgodnie z ofertą wykonawcy.
    3. Faktura końcowa po zakończeniu realizacji inwestycji, etapu II prac.
  7. Zamawiający może dopuścić zwiększenie ilości faktur przejściowych w zależności od konieczności zwiększenia środków własnych na realizację zadania.
  8. Wykonawca zapewni finansowanie inwestycji na czas poprzedzający wypłatę wynagrodzenia.
  9. Płatności będą dokonywane przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w fakturze, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru robót, po spełnieniu opisanych w umowie warunków.
  10. Jeżeli Wykonawca realizować będzie zadanie przy udziale podwykonawców, Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne wynagrodzenie za odebrane prace, pod warunkiem okazania Zamawiającemu dowodów zapłaty należnego wynagrodzenia podwykonawcom.

 

Rozdział XIV Dodatkowe informacje

  1. Wymagany termin związania z ofertą:
    30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Informacja o możliwości składania ofert częściowych. 
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  3. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych. 
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia, nie więcej niż 50% zakresu robót, podwykonawcom.
  5. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych okolicznościach oraz pod warunkiem dopuszczenia takiej możliwości przez Rządowy Program Obudowy Zabytków lub otrzymania zgody Prezesa Rady Ministrów w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały opisane w warunkach zmiany umowy.

 

Załączniki:

1.     Załącznik nr 1 do postępowania zakupowego - Formularz ofertowy

-       załacznik nr 1 do oferty – Uprawnienia osób

-       załacznik nr 2 do oferty – Oświadczenia

-       załącznik nr 3 do oferty – Wykaz robót

2.     Załącznik nr 2 do postępowania zakupowego – Zasady przetwarzania danych osobowych

3.     Załącznik nr 3 do postępowania zakupowego – Wzór umowy

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. Pozyskiwania funduszy zewnętrznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 lipca 2024 12:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Wisniewska
Ilość wyświetleń: 326
08 sierpnia 2024 15:18 (Agnieszka Wisniewska) - Dodanie załącznika [informacja_z_otwarcia_ofert_wieza_klebark_wielki.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 lipca 2024 11:06 (Agnieszka Wisniewska) - Dodanie załącznika [dokumentacja_projektowa.zip] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 lipca 2024 12:44 (Agnieszka Wisniewska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)