Konkursy na stanowisko

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE AUDYTORA WEWNĘTRZNEGO W URZĘDZIE GMINY W PURDZIE

 

Załącznik Nr 1  do Zarządzenia Nr 233/2023
Wójta Gminy Purda
z dnia 4 grudnia 2023 r.

 

 

OR.2110.20.2023

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

                Wójt Gminy Purda ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze audytora wewnętrznego  w Urzędzie Gminy w Purdzie, Purda nr 19, 11-030 Purda

 

Stanowisko pracy:

Audytor wewnętrzny

 

Niezbędne wymagania od kandydata:

1.       Wykształcenie wyższe.

2.       Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3.       Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.

4.       Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.

5.       Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6.       Nieposzlakowana opinia.

7.      Co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań audytorskich lub kontrolnych.

8.       Kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego:

a)       jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub

b)      złożony, w latach 2003–2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub

c)       posiadanie uprawnień biegłego rewidenta, lub

d)      legitymowanie się dwuletnią praktyką w zakresie audytu wewnętrznego (określoną w art. 286 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych) i dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.

Wymagania dodatkowe:

1.       Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu administracji samorządowej
i procedury administracyjnej, znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności:

a)       ustawy o samorządzie gminnym,

b)       ustawa o pracownikach samorządowych,

c)       ustawa -  kodeks postępowania administracyjnego,

d)       ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych,

e)       ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;

f)        ustawy o rachunkowości,

g)       ustawy - prawo zamówień publicznych

2.       Dobra znajomość obsługi komputera, znajomość  pakietu MS Office (WORD- edytor tekstu, Excel- arkusz kalkulacyjny).

3.       Znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych.

4.       Umiejętności analityczne.

5.       Umiejętność współpracy w zespole.

6.       Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi.

7.       Komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność.

8.       Wysoka kultura osobista, samodzielność i operatywność.

9.       Co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego (albo w jednostkach sektora finansów publicznych).

10.   Prawo jazdy kat. B.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

1.       Niezależne badanie systemów zarządzania i kontroli w tym procedur kontroli finansowej.

2.       Czynności doradcze, w tym składanie wniosków mające na celu usprawnienie funkcjonowania jednostki.

3.       Ocena zgodności prowadzonej działalności z przepisami prawa oraz obowiązującymi w jednostce procedurami wewnętrznymi.

4.       Ocena wiarygodności sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu.

5.       Badanie efektywności i gospodarności podejmowanych działań w zakresie systemów zarządzania i kontroli.

6.       Przygotowywanie planu audytu na podstawie analizy obszarów ryzyka w zakresie działania jednostki.

7.       Realizacja zadań audytowych na podstawie opracowanego  rocznego planu audytu, zgodnie z zasadami
i trybem przewidzianym w przepisach prawnych.

8.       Przygotowywanie sprawozdań z wykonania zadań audytowych zawierających rekomendacje i propozycje zmian.

9.       Monitorowanie wdrażania przyjętych rekomendacji.

10.   Opracowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych.

 

Warunki pracy:

1.      Wymiar czasu pracy: Jedna Czwarta Etatu.

2.       Miejsce: Urząd Gminy Purda.

3.       Liczba stanowisk pracy: 1.

 

Wymagane dokumenty:

1.       List motywacyjny podpisany przez kandydata.

2.       Życiorys (CV) z opisem przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej, zawierający wykaz: wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata, przebieg nauki z wyszczególnieniem ukończonych szkół i uczelni, ukończonych stażów, kursów, szkoleń związanych z pracą zawodową, posiadanych kwalifikacji i uprawnień.

3.       Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania na stronie BIP Urzędu.

4.       Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia
o zatrudnieniu, itp.).

5.       Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz dodatkowe umiejętności
i kwalifikacje (dyplomy ukończenia studiów, świadectwa dokumentujące wykształcenie i odbyte kursy, itp.).

6.       Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

7.       Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska.

8.       Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

9.       Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie.

10.    Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).

11.    Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa wyżej powinny być poświadczone przez kandydata za zgodności z oryginałem poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność
z oryginałem”, miejscowości, data, czytelny podpis.

12.    Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane odpowiednio przez podmiot wystawiający dokument lub podpisane czytelnie przez kandydata składającego ofertę.

13.    Podpisana informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowiąca załącznik do ogłoszenia.

14.    Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) i list motywacyjny należy opatrzyć własnoręcznym podpisem i klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Gminy Purda zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz zgodnie Rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 nr 119, s. 1 z późn. zm. )” i podpisane.

 

Inne dokumenty i oświadczenia:

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

 

Wskaźniki zatrudnienia:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.

 

Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędzie Gminy w Purdzie w pok. nr 1 lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Purdzie, Purda 19, 11-030 Purda, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze audytora wewnętrznego ” do dnia 14 grudnia 2023 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) do godz. 1300.

 

Inne informacje:

1.       Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

2.       Etapy naboru:

a)       ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze,

b)       składanie dokumentów aplikacyjnych,

c)       wstępna selekcja kandydatów – ocena formalna dokumentów aplikacyjnych,

d)       końcowa selekcja kandydatów – test pisemny i indywidualna rozmowa kwalifikacyjna
z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję kandydatów lub sama rozmowa kwalifikacyjna,

e)       sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze,

f)        ogłoszenie wyników naboru,

3.       Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie i umieszczona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Purda oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

4.       Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowane telefonicznie.

5.       Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.

6.       Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 544 42 64

 

 

Purda, dnia 4 grudnia 2023 r. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s.1) – dalej RODO informuję, iż:

1.         Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest Wójt Gminy Purda, Purda 19
11-030 Purda tel. (089) 512 22 23, e-mail:
ug@purda.pl.

2.         W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować
się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail:
iod@purda.pl.

3.         Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska pracy w zakresie określonym w przepisach prawa, a także w celu archiwizacji.

4.         Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Gminy w Purdzie oraz podmioty zaufane działające na podstawie odpowiedniej umowy.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:

podmioty uprawnione do uzyskania tych danych na podstawie przepisów prawa;

podmioty zewnętrzne współpracujące z Administratorem na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.

5.         Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji a także stosownie do kryteriów określonych w instrukcji kancelaryjnej, jednolitym wykazie akt oraz instrukcji archiwalnej obowiązujących w Urzędzie Gminy Purda.

6.         Przysługuje Pani/Panu prawo do:

- dostępu do swoich danych osobowych;

- sprostowania swoich danych osobowych;

- żądania usunięcia swoich danych osobowych;

- żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;

- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych;

- żądania przeniesienia swoich danych osobowych

7.         Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

8.         Podane przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe w stosunku do Pani/Pana osoby przeprowadzenie procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy.

 

 

                                                                                            

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 4.12.2023
Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 grudnia 2023 10:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirela Czarniecka
Ilość wyświetleń: 508
16 grudnia 2024 12:49 (Maciej Zasada) - Dodanie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 grudnia 2023 10:17 (Mirela Czarniecka) - Dodanie załącznika [oswiadczenie__dane_osobowe.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 grudnia 2023 10:17 (Mirela Czarniecka) - Dodanie załącznika [oswiadczenia.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)