Aktualności

INFORMACJA O ZAMIARZE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH NIE ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY

INFORMACJA O ZAMIARZE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH NIE ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY

 

 

Na podstawie art. 6c ust. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.)

 

Wójt Gminy Purda

 

informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Purda od 1 stycznia 2023 r.

 

Zgodnie z uchwałą Rady Gminy Purda nr XXVIII/193/2020 z dnia 11 grudnia 2020 r. w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi objęte są nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. 

 

W związku z powyższym Wójt Gminy Purda wyznacza termin do dnia 10 listopada 2022 r. na:

1)    odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;

2)    złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania, o których mowa w art. 6c ust. 3a ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem, przy czym w oświadczeniu właściciel nieruchomości zobowiązany jest wskazać gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne, wpisanego do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz dołączyć do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia.

 

Oświadczenia są skuteczne od dnia, w którym zacznie obowiązywać następna umowa w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, tj. od dnia 1 stycznia 2023 r. i nie mogą być odwołane przez okres obowiązywania tej umowy.

 

 

UWAGA

Pisemne oświadczenia wraz z kopią umowy prosimy składać do dnia 10.11.2022 r. na adres: Urząd Gminy w Purdzie 11-030 Purda 19.

 

Druk oświadczenie do pobrania znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Purda oraz na stronie internetowej: www.purda.pl

 

 

Z up. Wójta Gminy Purda

Sekretarz Gminy Purda

/-/ Krzysztof Otulakowski

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 września 2022 13:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Marchewka
Ilość wyświetleń: 423
09 września 2022 13:32 (Justyna Marchewka) - Dodanie załącznika [2_oswiadczenie.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 września 2022 13:32 (Justyna Marchewka) - Dodanie załącznika [informacja.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 września 2022 13:32 (Justyna Marchewka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)