Zamówienia publiczne - zakończone

Dostawa materiałów plastycznych niezbędnych do wykonywania prac na zajęciach plastycznych w przedszkolu w Klebarku Wielkim i w Klewkach.

Status ogłoszenia:

Ogłoszenie zakończone

Rodzaj zamówienia:

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 04 kwietnia 2017

Ogłoszenia powiązane

Zamawiający

Nazwa:

Gmina Purda

Adres:

Purda 19

Wojewodztwo:

warmińsko-mazurskie

Miejscowość

Purda

Kod pocztowy

11-030

Telefon:

+48 89 512 22 23

Faks:

+48 89 512 22 80

Przedmiot zamówienia

Nazwa:

Dostawa materiałów plastycznych niezbędnych do wykonywania prac na zajęciach plastycznych w przedszkolu w Klebarku Wielkim i w Klewkach.

Rodzaj przedmiotu:

Dostawy

Wartość:

poniżej 30 tys. euro

Słownik CPV:

30.19.00.00.7

30.19.20.00.1

Opis:

zakup materiałów plastycznych niezbędnych do wykonywania prac na zajęciach plastycznych w skład, którego muszą wejść:
1)Kredki trójkątne – średnica rysika od 0,4 cm do 0,5cm; 12 sztuk w opakowaniu - 70 kompletów
2)Ołówki – 70 szt. (2 rodzaje po 35 szt.)
3)Gumki do ścierania – 70 szt
4)Piasek kinetyczny 5 kg (9 kolorów)
5)Modeliny 12 kolorów – 70 kpl
6)Plastelina fluorescencyjna 6 kolorów – 70 kpl
7)Pastele suche 12kolorów – 70 kpl
8)Farby plakatowe 17 kolorów 1 l- 3 zestawy
9)Pędzle kreatywne – 70 kpl (mix pędzli 6 elementów w zestawie)
10)Pędzle akrylowe – 70 kpl (zestaw pędzli do akwareli, 5 sztuk różnych rozmiarów)
11)Wałki do malowania tematyczne (Wielkanoc dżungla, wieś, szerokie , wąskie) (8szt.)
12)Patyczki drewniane 500 szt – 3 kpl
13)Patyczki kolorowe 500 szt – 3 kpl
14)Filc kolory pastelowe – 70 kpl (1 komplet składający się z minimum 10 arkuszy formatu A4)
15)Filce kolory nasycone – 70 kpl (1 komplet składający się z minimum 10 arkuszy formatu A4)
16)Włóczki akrylowe – 70 szt, różne kolory
17)Kule i kształty styropianowe np. dzwoneczki, bombki, stożki, kule, choinki, figurki – 500 szt. (każdego rodzaju po 60 sztuk)
18)Klej tuba – 500 szt (45-50g.)
19)Suszarka do prac plastycznych – 2 szt
20)Zestaw plastyczny na cały rok – 70 zestawów (w skład zestawu muszą wejść: zestaw papierów podstawowych, kredki, folie piankowe, tektura falista, papier szary, bibuła mix kolorów, nożyczki, klej, plastelina zestaw przedszkolny, teczka z gumką, gumka, druciki kreatywne)
21)Zestaw artystyczny – 2 kpl (w skład zestawu muszą wejść: (brystol 100 arkuszy o wym.50x70cm- 25 kolorów, brystol 25 arkuszy o wym. 35x50 cm, karton gładki 100 arkuszy a4 10 kolorów, brystol 50 arkuszy A4 10 kolorów, wkład z papieru rysunkowego A4, duży mix kwadratów do origami, kwadraty do origami mix 40, kwadraty do origami mix 80, klej czarodziejski, bibuła karbowana różne kolory)
22)Zestaw kreatywny – 70 kpl, bądź 3 duże zestawy (w skład zestawu muszą wejść: kółka do origami, kwadraty do origami, pompony 100 szt., kolorowe druciki 100 szt., oczka mix 10g, piankowe kształty 1000szt, blok rysunkowy 30 arkuszy, tektura falista kolorowa 10 arkuszy, papier przestrzenny 3 arkusze, tektura strecz kolory 5 ark, cekiny małe 2x 40 g, kulki styropianowe o śr 7 cm. 10 sztuk, brokatowe pudełeczko, klej introligatorski)
23)Zestaw uzupełniający – 70 kpl bądź 3 duże zestawy (w skład dużego zestawu muszą wejść: kółka do origami 2800 szt., dziurkacz mały po 2 sztuki: gwiazdka, samochód, choinka, miś, listek, serce, kwiatek), nożyczki ze wzorkiem (3 różne wzory),10x paletka do farb, brokat różne kolory: złoty, srebrny, czerwony, zielony, różnokolorowy), patyczki 50 szt. pompony 100 szt, oczka czarne mix 100 szt, piórka małe komplet, kształty piankowe małe elementy komplet, kwiatki fantazyjne 200 szt, drut cienki 110 szt)
Pozycje od 1 do 23 tworzą zestaw, zamówienie obejmuje dwa takie zestawy
24. papier na rolce do sztalug, 10 szt.
25. sztalugi 12 szt., 180 cm wysokości,
26. Fartuszki z rękawami 60 szt., o wym. 65x120cm

Zamówienie ma zostać wykonane na potrzeby realizacji projektu pt. „Przedszkole pełne wyzwań” RPWM.02.01.00-28-0123/16-00, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Procedura

Tryb udzielania zamówienia:

Termin realizacji zamówienia: do 18 kwietnia 2017 r.
Sposób uzyskania dodatkowych informacji w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: kontakt telefoniczny z Marzeną Moszczyńską pod nr telefonu 691646741
Kryteria wyboru ofert: cena 100%.
Sposób przygotowania oferty:
-  przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: m.moszczynska@gokpurda.pl.
Cena w ofercie ma obejmować wartość zestawu i być wyliczona jako netto oraz brutto z obowiązującym podatkiem VAT

Termin składania wniosków/ofert:

11 kwietnia 2017 14:00

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2017-04-04
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marzena Moszczyńska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 kwietnia 2017 14:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Rafał Wilczek
Ilość wyświetleń: 554
04 kwietnia 2017 14:30 Rafał Wilczek - Zmiana danych ogłoszenia. (Dokument opublikowany)
04 kwietnia 2017 14:21 Rafał Wilczek - Dodanie załącznika [zapytanie_zakup_materialow_plastycznych.pdf] do dokumentu w przetargach. (Dokument opublikowany)
04 kwietnia 2017 14:18 Rafał Wilczek - Dodanie ogłoszenia. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Informujemy, że od 1 maja 2019 r. obowiązują nowe stawki za odbiór odpadów komunalnych, segregacja - 15 zł, odpady zmieszane - 25 zł od osoby.::Konkurs na stanowisko Dyrektora Publicznego Przedszkola "Jarzębinki" w Klewkach - szczegóły w zakładce Ogłoszenia o naborze::Konkurs na stanowisko urzędnicze Młodzego referenta ds. Kadr - szczegóły w zakładce Ogłoszenia o naborze::Informujemy, że od 1 maja 2019 r. obowiązują nowe stawki za odbiór odpadów komunalnych, segregacja - 15 zł, odpady zmieszane - 25 zł od osoby.::Konkurs na stanowisko Dyrektora Publicznego Przedszkola "Jarzębinki" w Klewkach - szczegóły w zakładce Ogłoszenia o naborze::Konkurs na stanowisko urzędnicze Młodzego referenta ds. Kadr - szczegóły w zakładce Ogłoszenia o naborze::