Zamówienia publiczne

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO pn.: „Usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2018/2019”

Status ogłoszenia:

Ogłoszenie aktywne

Rodzaj zamówienia:

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dnia 21 listopada 2018

Ogłoszenia powiązane

Zamawiający

Nazwa:

Gmina Purda

Adres:

Purda 19

Wojewodztwo:

warmińsko-mazurskie

Miejscowość

Purda

Kod pocztowy

11-030

Telefon:

+48 89 512 22 23

Faks:

+48 89 512 22 80

Przedmiot zamówienia

Nazwa:

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO pn.: „Usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2018/2019”

Rodzaj przedmiotu:

Usługi

Procedura

Tryb udzielania zamówienia:

Przetarg nieograniczony

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 listopada 2018 08:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Robert Bąk
Ilość wyświetleń: 516
21 listopada 2018 08:55 (Robert Bąk) - Dodanie załącznika [zp271382018__20181121__ogloszenie.pdf] do dokumentu w przetargach. (Dokument opublikowany)
21 listopada 2018 08:54 (Robert Bąk) - Dodanie ogłoszenia. (Dokument opublikowany)