Zamówienia publiczne

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO pn.: „Usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2018/2019”

Status ogłoszenia:

Ogłoszenie aktywne

Rodzaj zamówienia:

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dnia 26 października 2018

Ogłoszenia powiązane

Zamawiający

Nazwa:

Gmina Purda

Adres:

Purda 19

Wojewodztwo:

warmińsko-mazurskie

Miejscowość

Purda

Kod pocztowy

11-030

Telefon:

+48 89 512 22 23

Faks:

+48 89 512 22 80

Przedmiot zamówienia

Nazwa:

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO pn.: „Usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2018/2019”

Rodzaj przedmiotu:

Usługi

Procedura

Tryb udzielania zamówienia:

Przetarg nieograniczony

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 października 2018 11:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Robert Bąk
Ilość wyświetleń: 57
26 października 2018 11:56 Robert Bąk - Dodanie załącznika [zp271332018__20181026__ogloszenie.pdf] do dokumentu w przetargach. (Dokument opublikowany)
26 października 2018 11:55 Robert Bąk - Dodanie ogłoszenia. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
I sesja Rady Gminy Purda odbędzie się 23 listopada 2018 r. godz. 9:00 w świetlicy Purda.::I sesja Rady Gminy Purda odbędzie się 23 listopada 2018 r. godz. 9:00 w świetlicy Purda.::